Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Boka resor till Ejsk.


Jag antar att det bara är gosupermodel-folket som förstår det roliga.


Back to my day. Idag har jag upplevt... Lycka. Jag har förstått att jag älskar en person. H*n har inte funnits i mitt liv särskilt länge, men allt stöd jag har fått av denna personen är enormt... Speciellt idag, då jag har fått kämpa mot rykten som både kan vara sanna eller falska... Om rykterna är sanna kommer jag kanske aldrig få veta, men om det stämmer vet jag att det är mitt fel. Och det kan jag inte leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.