Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Cutbullarna - under isen


Söta Sandra.

Som ni säkert vet har jag och Sandra en gemensam blogg vid namn Cutbullarna. Jag och Sandra tänkte bloggat mer aktivt i bloggen, men ingen av oss har haft tid. Nu funderar vi på om vi ska radera bloggen och eventuellt göra en ny humorblogg, eller om vi ska ge bloggen en chans till? Själv är jag sugen på att göra en ny blogg, och Sandra vill vänta till sommaren... Vad tycker ni? Vi har även funderat på en blogg där jag är "huvudpersonen" och Sandra mer är som en gästbloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.