Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

DANCE, LOVE, MUSIC

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. Markus Krunegård
2. The used
3. Kent
4. Superchick
5. Paramore
6. Lars Winnerbäck
7. The kooks
8. Säkert!
9. The beatles
10. Tokio hotel

Vilken låt är din favorit med nr 6?

Elegi
Vilken är din favoritlåt med nr 8?

Ditt kvarter
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?

Mja, kommer inte på någon speciell.
Hur många gånger har du sett nr 4 live?

Noll.
Vilken är din favoritlåt med nr 5?

My heart
När hörde du nr 3 för första gången?

Min fd bästa vän älskar Kent.
Hur upptäckte du nr 10?

Genom en klasskompis.
Vilken är din favoritlåt med nr 7?

Naive
Hur många gånger har du sett nr 9 live?

Noll
Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?

Find a way
Viken är din favoritlåt med nr 1?

Hela livet var ett disco
Hur länge har du lyssnat på nr 2?

1½-2 år
Till slut, vilket nr är bäst?
1:an, självklart!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, gillar du åxå Tokio Hotel ? =) Jag älskar dem ! ;D

2010-05-10 @ 21:42:01
URL: http://ichka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.