Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Den nya grannen Victor, ohja

Jag kan se dig, jag såg dig, jag har sett dig.
Även om jag inte var ett dugg intresserad av svenskalektionen tidigare idag minns jag detta. Verb hit och dit, substantiv hit och dit och adjektiv - vad var det nu egentligen? Beskrivande ord, snygg, söt, vacker, oemotståndlig... Alla orden passar in på honom, Victor. Den Nya Grannen.
Om det inte vore för att Victor har en fantastisk snedlugg, ett oemotståndligt leende, ögon som får mig att smälta, perfekt olivfärgad hy, liten men söt näsa och enastående kropp skulle jag nog inte se honom som någonting mer. Ibland önskar jag att Victor hade ett fult namn som Stig Af Bussen (för när man hör det börjar man ju bara skratta). Jag önskar också att han hade blek hy, slitet hår, stor näsa, massor med finnar och stora kanintänder. Och att han hette någonting annat än Victor Dahl.
Men nu är det inte så.


Jag försöker att få till en bra fortsättning på den här... Berättelsen. Loggade ut från gosupermodel för en stund sedan, jag vill logga in igen... Jag underhåller mig själv med att måla i Paint, le åt söta kommentarer och skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.