Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Det är vi mot världen igen

Jag känner mig peppad, glad, lycklig - and you know. Jag sitter och lyssnar på Kent och undrar om det är tillåtet att vara så lycklig som jag är. Nej, det är det inte. Lycka på och lycka av, man får helt enkelt leva med ett liv med både lycka och olycka.

Jag är glad. Jag är värd det bästa. Jag kommer aldrig att ge mig förrän jag har fått det allra, allra bästa. Jag är en fin tjej och jag ska inte ge mig förrän jag fått precis allt jag önskar mig. Det är vi mot världen igen.

 

19 dagar kvar. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.