Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

DIKTSKAPAREN ÅTER I LIV

Jag har bestämt mig för att försöka på diktskrivandet ibland. "Det skadar aldrig att ge det en chans", eller hur Emmis? Faktum är att jag har lovat Emma att måla en bild till henne, och på den vill hon ha en dikt. Aja, jag får fixa det. Men... Vad rimmar på 8D egentligen?

Blommor och träd
mossa och säd
sommar och vår
soltid och vindkraft läker alla sår
värme och kärlek
kräftor och glass
minigolf man på är kass
Blomstertid

Klicka för stor bild

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.