Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Hej hela världen, se på mig

Skolan idag var helt okej. På idrotten körde vi "catch the flag", det var ganska kul. Vi sprang 800 meter också, jag älskar löpning. Jag får en känsla av frihet då, även om min kondition är dålig just nu.
Jag tror att verbprovet i engelska gick bra, förresten. Men jag glömde bort att man skulle sätta "s" på verben när man använde he, she, it. Aja, om jag inte får godkänt är det någonting riktigt galet!

Imorgon blir det att träffa Emmis i några timmar (om jag står ut med henne mer än två sekunder...). Vi bor ju bara lite mer än 1 mil ifrån varandra, så det känns ganska självklart att vi ska träffas. Om vi inte tycker om henne är det ju bara att åka hem, liksom. Vi ska mötas vid Emmas skola imorgon, för hon har inte solidaritetsdag. Det ska bli spännande! :) Vi funderar på att vara fransyskor (Emmis sköter snacket), leka med Barbie-dockor och käka Ben&Jerrys. Vill du hänga på?

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Tävlar ut 1000 kronor på Guldfynd enkelt på http://caroflina.se/2010/may/tavling-vinn-1000-kronor-hos-guldfynd.html#comment ♥ ♥ ♥

2010-05-25 @ 17:59:08
URL: http://caroflina.se
Postat av: jaana

Åh, tackar....

2010-05-25 @ 18:35:27
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.