Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I'm only gonna break break ya break ya heart, Sandra

Sandra, jag älskar dig. Men det här kan jag inte säga till dig ens. Du har med det att göra.

I'm only gonna break break ya break break ya heart.
I'm only gonna break break ya break break ya heart.
I'm only gonna break break ya break break ya heart.
I'm only gonna break break ya break break ya heart.

Egentligen vet jag inte hur bra du tycker om honom. Men han är ändå din. Du står först. Och han är så himla fin. Men jag är... Tvungen. Att Fatta Ett Beslut Ikväll. Det gör ont i mig.

Uppdaterar inlägget när jag gjort det.

Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.