Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Internet är segt

Tjohopp!

Internet är jättesegt, gosupermodel vill inte ladda alls. Typiskt... Tänkte svarat på mina mejl där, men det verkar ju inte gå idag... Jag får sitta och lyssna på musik istället.
Pappa håller på att bygga ihop vår nya tv-bänk som är 10 gånger större än allt annat i rummet, haha! Men den ser fin ut, hoppas den blir bra ihopbyggd bara! Det är ganska mycket kvar, och tv:n kommer vi inte hinna flytta över till bänken idag. Istället får vi se på tv på vår gamla tv-bänk med vår nya tv-bänk framför. Toppen. Behöver jag ens säga att det inte var jag som kom på den här idéen? Jag tror förövrigt att det blir Morden i Midsomer ikväll, kärlek!

Om jag hittar tillbaka när vi orienterar imorgon kommer ni att få en överraskning på eftermiddagen! Nämligen vad mitt nya projekt ska vara för någonting... Nyfiken? Jag hoppas att ni bloggläsare ska tycka om det. Projektet kommer kanske inte bli så unikt, but... Let's go!

Hoppas även på en gästbloggning från Paulina, Emmis eller Adrian imorgon. Någon annan fräsch typ som vill gästblogga? ;)

Kommentarer
Postat av: issa

Ja ellerhur.

Tack så mycket!

Han hälsar tillbaka och gillar din blogg , haha ;D <3

2010-05-10 @ 19:38:16
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: Vilma!

Så sjukt jobbigt när internet är sekt ju! :)

Tack för att du gillar min blogg det är så kul att höra!

Jag älskar ju din blogg som jag skrev förut!

Kram ha en bra kväll hoppas vi kan höras imorgon! :)

2010-05-10 @ 19:44:35
URL: http://vilmaz.blogg.se/
Postat av: E*

jag har köpt mig nya idag :)

2010-05-10 @ 22:01:34
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/
Postat av: paij

hallå cheyen, allt brA idag? ;D

2010-05-11 @ 18:14:25
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.