Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Irriterad

Okej, jag är ganska irriterad idag av några anledningar:
1. På syslöjden krånglade maskinen och syslöjdsläraren sa till mig att jag fick trä om den då. Jag gjorde det kanske 5 gånger på 5 minuter, sedan sa jag till henne igen. Hon sa att sådant händer och att jag skulle fortsätta att trä om den. Jag sydde en och en halv sida på väskan på en timme och tjugo minuter tack vare att jag var tvungen att trä om maskinen ett antal gånger... Efter att jag sytt tre centimeter ungefär.
2. Vi skulle fotograferas för poträttbilder. Fotografen tog EN bild på oss var. En jäkla bild tog fotografen. Jag vill inte ens se bilden.
3. På NO:n ramlade jag när jag skulle nerför en backe. Jag fick stora gräsfläckar på byxorna och skrapade upp handflatan och armbågen.

Jag är klassens fjortis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.