Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Kärleken.


2500138489_0e5548211e_large

Jag vet ingenting just nu. Mer än att du älskar mig. Du skrev att jag är rolig och söt och att du älskar mig. Du skrev att du vill satsa allt. Man lever bara en gång. Du har alldeles rätt i det, men jag vågar inte. Jag är rädd för att bli sårad, jag kan lika gärna bli det av dig som någon annan. Jag vill inte bli sårad.
Jag tycker precis som dig, att man bara lever en gång och att man ska satsa. Men att gå emellan er, det går bara inte. "Jag kommer alltid att finnas för dig", skrev jag. Jag kan inte svika dig genom att göra så.

Jag blir aldrig klok på vilket beslut jag ska fatta. Du har väntat länge nog. Jag skulle kunna skriva "ja" på MSN precis när jag vill. Jag skulle också kunna skriva "nej". Men hur ska man skriva det egentligen? Med versaler eller gemener? Ska jag skriva någonting mer eller räcker det?

Förlåt älskling, förlåt.

Update:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har hänt?

2010-05-04 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.