Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Kärlekens tunga

 


Jag kan tycka att en bild säger mer än svartfärgad Arial-text. Ibland är det skönt att veta att man faktiskt kan öppna upp Paint och skriva eller måla något fint.
Kärlek betyder mycket för mig. Då tänker jag inte på kärleken till en partner, utan till alla i min närhet. Jag förstår inte varför det betraktas som fel att säga "jag älskar dig" till en tjejkompis. Om man verkligen älskar någon, varför tveka för att man kan verka lesbisk? Nej, jag bryr mig inte ett skit om Sveriges osynliga etikettregler. SANDRA, JAG ÄLSKAR DIG!!! (skämt åsido)


Ibland kan jag känna att jag vill att alla, varenda människa ska älska mig - eller i alla fall tycka om mig. Jag anstränger mig till max och istället blir jag någon som jag inte är, skrattar falskt och är inte mig själv. Jag tror att alla känner så här ibland. Dock har jag lärt mig att livet inte fungerar så här... Visst, fem stycken vänner kanske älskar mig. Sedan kanske jag har 100 kompisar som tycker om mig. Och fem personer som tycker att jag är dryg och kaxig. Vänta, bryr jag mig? Nej, exakt.


Kommentarer
Postat av: i

jag dansar modern :)

Låten heter : Kesha - Tik tok :)

Cool dans är det helt enkelt!

2010-05-12 @ 16:42:30
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.