Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Listan säger mer än du anar


5 böcker du gillar:
1. Grabben i graven bredvid (plus fortsättningen som heter Familjegraven)
2. Twilight-serien
3. Syskonkärlek
4. En prinsessas dagbok (hela serien)
5. Anne på Grönkulla (hela serien)

5 filmer du gillar:
1. Bröllopsfotografen
2. Twilight
3. Sommaren med Göran
4. Yes man
5. Linas kvällsbok

5 teveserier du gillar:
1. Morden i Midsomer
2. Drömmen om Italien
3. Svenska hollywoodfruar
4. Idol
5. Talang

5 band du gillar:
1. Kent
2. The used
3. Paramore
4. Broder Daniel
5. The kooks

5 låtar du gillar:
1. Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Kent
2. Hela livet var ett disco - Markus Krunegård
3. Hold your head up high - Nomy
4. Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkane Hellström
5. Naive - The kooks 

5 killnamn du gillar:
1. Lukas
2. Adrian
3. Erik
4. Sandor
5. David

5 tjejnamn du gillar:
1. Evelin
2. Felice
3. Julia
4. Isabelle
5. Ellen

5 färger du gillar:
1. Guld
2. Gul
3. Svart
4. Blå
5. Röd

5 maträtter du gillar:
1. Taco-rätter
2. Kycklinggryta
3. Viltpaj
4. Hamburgare
5. Böngryta

5 drycker du gillar:
1. Multivitaminjuice
2. Citronläsk
3. Kranvatten
4. Coca-Cola
5. Jul/påskmust

5 sorters godis du gillar:
1. Choklad
2. Lakrits
3. Sura godisar
4. Klubbor
5. Polkagrisgodisar

5 djur du gillar:
1. Kanin
2. Hund
3. Katt
4. Minigris
5. Ko

5 kända personer du gillar:
1. Markus Krunegård
2. Avril Lavigne
3. Jocke Berg
4. Bill Kaulitz
5. ...Sandra (<3)

5 länder du vill åka till:
1. Japan
2. Tyskland
3. Spanien
4. Italien
5. USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.