Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ny kategori...


Jag tycker att gästbloggningar då och då höjer en blogg. Det är roligt att höra andras åsikter, och jag har bra personer för gästbloggningar nu, känner jag! Sandra, Adrian och Emma är två intressanta namn, och Paulina också - vad sägs om gästbloggningar direkt från USA? (Hon flyttar nämligen dit den 23 maj. Ni kan räkna med gästbloggning från en äkta amerikan - Carolyn!)
Alla har upplevt olika saker i livet. Emma har hoppat över en klass i skolan, Paulinas föräldrar är döda och hon har spenderat många år på ett behandlingshem - och nu ska hon flytta till USA. Adrian... Han är helt enkel en vanlig, snäll kille och ni ska få se livet ur en killes synvinkel.  Sandra spelar trummor i ett band och möter varje dag fördomar om sitt utseende och att "en tjej spelar trummor".

Alla mina vänner är otroligt olika varandra, och jag älskar dem trots deras liv. Så länge de vill vara vän med mig, ställer jag upp för dem i väder och vind. Jag bryr mig inte om att Paulinas föräldrar är döda, att Sandra är en tjej som spelar trummor, att Adrian är en pojke eller att Emma är supersmart. Alla dessa människor är så lika varandra, men ändå så olika varandra. Lika, men ändå olika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.