Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Oregelbundna verb

Jag har engelskaprov imorgon, oregelbundna verb. Ni vet - be, was, been. Verben som ni också har rabblat upp en gång i tiden. Know, knew, known - go, went, gone - ni känner till det, antar jag?
Jag har bestämt mig för att satsa allt på skolarbetet till hösten. Om man drömmer om att bli psykolog eller jurist får man satsa, så är det. Jag vet att jag skulle kunna nå MVG rakt av, men då måste jag kämpa också. Jag vill kämpa, och det ska jag göra. Jag ska börja redan i sommar med att förbättra min engelska, improve my english to something better. Yes, my summerholiday going to be awesome. Very.


Jag vet inte om ni sett bilden innan, men i alla fall... Den är fin och redigerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.