Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Over the rainbow

Hej!

Jag kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Jaha, vad ska jag säga om den här skoldagen? 49,5 poäng på senaste svenskaprovet om klassiker är väl inte helt fel? Jag är lite besviken över det halva poänget jag missade, men MVG är ändå super!

På fredag flyttar en kille i min klass. Han började i klassen i höstas. Den här killen, har inte haft det lätt. Många på skolan har behandlat honom illa i perioder, och... Jag kan inte direkt säga att någon i klassen känner honom. Det känns fel att han har slösat bort ett år på denna skolan genom att skolka 75% av tiden och sedan bara ha någon att umgås med då och då.

Förresten, över till någonting roligare! På fredag-lördag är jag i Stockholm! (Jag har dock inte fått tillbaka ledighetsansökan än, men jag vet ju att jag kommer att få ledigt och det är ändå någon frisbeeturnering på fredag, så jag missar ju inte så speciellt mycket.) Vad tror ni att jag kommer att göra i Stockhom? Kan det ha någonting med bloggen att göra? ;) Den kan ni klura på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.