Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

PEPP

Bra saker som ska hända:

  • Snart helg.
  • Åka till Jönköping på fredag.
  • Sticka färdigt Rupert.
  • Ullared någon gång... Snart.
  • Stockholm i juni
  • Snart sommarlov
  • Semester i sommar.
  • Spanska, förhoppningsvis till hösten.
  • Betyg i åttan.

Jag brukar alltid tänka på allt positivt som ska hända och positiva saker som har hänt. Det är ett sätt för mig att hitta lycka. Om jag inte tänker så fokuserar jag på det negativa. Det fungerar inte att tänka negativt och deppa ihop hela tiden! Man måste kunna vara glad och lycklig.
Här över ser ni en lista över saker som jag ser framemot. Endel saker är större än andra.

Vad längtar du efter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.