Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Picture of you


Det här blev resultatet på min bild till Emmis (förresten, du som frågade - Emmis heter Emma men vill helst bli kallad Emmis, okej?). Jag funderade på att gjort en betongvägg som bakgrund, men jag kände att jag inte hade tiden riktigt. Istället blev det klotter, "dance love music" låter så fint! Självklart räknas ju ett peacemärke, "Anna ♥ Tom" och "love" som bra klotter till skillnad från gatuklottrarna, förstår mig aldrig på deras förkortningar!
Varsågod... Emmis. Hoppas du gillar bilden. (Förresten, kolla din mejl senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.