Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

REDIGERING


Ibland kan jag gå ifrån att hata en bild till att älska en bild - endast genom att ändra skärpa och färger. Oftast redigerar jag i Picnik, eftersom att jag tycker att det går snabbast och smidigast. Om jag vill göra mer effektfulla saker använder jag mig utav Gimp, det duger minst lika bra som Photoshop. Själv har jag Gimp 2, jag är ingen inbiten Gimpare men jag lär mig mer och mer för varje dag! :)
Jag brukar också använda olika effekter, men det brukar vara ganska ljust med inte så hög "fade". (Dock är bilden ovanför ett undantag.)


Kommentarer
Postat av: hanna

nämen tack så mycket det var väldigt snällt sagt :D

2010-05-13 @ 13:06:51
URL: http://hannaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.