Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sandstrand

Jag satt och lekte lite i Paint, tänkte på sommaren, palmer och sandstränder. Det blev en bild, inte världens bästa - men en bild. Det är ju fantastiskt bara det...

Gör du någonting roligt idag? Hos mig är det kallt ute (dock inte lika kallt som igår), och jag har stickat på Rupert, varit ute på en promenad och ätit hasselbackspotatis, rostbiff och sparris! Jättebra kombination. Jag hade hoppats på varmare väder idag, Ben&Jerry-väder. Dock verkar det inte kika fram... Åh, jag som var så sugen på glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.