Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sista dagarnna

Idag insåg jag att på söndag är det den 23 maj och då flyttar Paulina till USA. Jag hade helt glömt bort det - förlåt, Paulina. Jag kommer sakna dig mycket.

Jag tror att det kommer bli åska här snart, pappa hade hört åska i Jönköping i alla fall. Hoppas inte det, jag är ensam hemma och jag tycker inte om åska. Visserligen kommer mamma hem nu vid tio över tre eller tio över fyra, men ändå. Pappa kommer väl också snart...
Det är skönt att det är helg nu i alla fall, och endast några veckor kvar i skolan! Yeh!

Kommer någon finfin bild senare. (om det inte blir åska.)

Förslag på dagens fråga?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.