Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Summer lovin'

Hej på er! Skiner solen hos er också?

Jag vaknade upp av en tryckande värme och drack flera glas vatten. Jag får lätt ont i huvudet, och när det är varmt ute är det extra stor risk. Jag är också ganska dålig på att dricka vatten - jag ersätter gärna vatten mot juice, läsk och cappuccino. Det är inte så bra, jag försöker att bättra mig. Vatten är ju ändå livets dryck...;)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, solen skiner ute och imorgon flyttar Paulina. Hon ska skriva ett gästboksinlägg idag som hon sedan skickar till mig, jag tror att det publiceras imorgon. Så idag ska jag nog mest skriva till Paulina, vara utomhus lite och ha en lugn dag. På tisdag är det ett verbprov också med cirka 60 verb (60 x 3= 180, men alla kommer väl inte med på provet). Jag ska försöka att skriva in 30 av verben på glosboken idag, och 30 imorgon... Om jag orkar. Jättefin studieteknik, tycker ni inte!?!

Jag avslutar detta inlägget med att bjuda på några fina igelkottsbilder från min egna trädgård. Bilderna är cirka ett år gamla, och min pappa har fotograferat igelkotten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.