Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Tears don't fall

But sometimes, I need somebody who can make me feel alright

Jag har världens finaste vän. Hans namn är Adrian och det är först nu jag har förstått hur mycket han betyder för mig.
Adrian gjorde bilden under till mig. Den träffade mig rakt i hjärtat, för jag älskar hela bilden. Jag kände mig lite halvtrött innan, men nu sitter jag med tårarna i ögonen och lyssnar på Adrians spotify-lista. Jag har insett att jag aldrig får förlora honom.

So deep, that it didn't even bleed and catch me
Off guard, red handed
Now I'm far from lonely
Asleep, I still see you lying next to me
So deep, that it didn't even bleed and catch me

Adrian gör mig lycklig, Nihilisten. Vi är kentpopparna mot världen. När jag pratar med Adrian försvinner omvärlden. Allt kretsar runt oss och det gör mig glad. Dessutom har Adrian awesome musiksmak. Vi sitter och lyssnar på samma musik samtidigt 415,1 km ifrån varandra.

Men det krävs mera än så för o skilja oss åt
Det krävs mera än så för att skilja oss två

Jag vet inte vad jag skulle göra ifall jag inte hade Adrian faktiskt. Jag älskar honom så jävligt mycket, jag känner kärlek till honom. Jag är Adrians flickvän och Adde är min pojkvän. Dock inte som ni tror.


ADDE ÄR BÄST.


Kommentarer
Postat av: matilda

älskar din blogg. ^^

2010-05-16 @ 11:56:31
Postat av: Vilma! :)

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN SKRIV GÄRNA NÅGRA FRÅGOR SÅ SVARAR JAG PÅ DOM IKVÄLL ELLER IMORGON! ;)

2010-05-16 @ 15:07:34
URL: http://vilmaz.blogg.se/
Postat av: S A N N A

Tja! Va gärna med i min fototävling, inget tema, så det kan va på precis vad som helst, bara att mejla ett foto till mig och på onsdag väljer ja ut tre foton som alla sen får rösta på! ;) va med du också!



Mer info: http://ssannastahl.blogg.se/2010/may/va-med-och-tavla-nu.html#comment

2010-05-16 @ 22:13:41
URL: http://ssannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.