Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

FORTSÄTTNING AV SANDRA

Det här inlägget är en fortsättning på DETTA.

Jag blir glad när jag läser era kommentarer. Cheyen talade om för mig igår att inlägget fått bra med kommentarer. Idag när hon loggade in hade det totalt blivit 41 kommentarer. Helt sjukt att människor är intresserade av att läsa det jag skriver.
Jag vill visa er några kommentarer som jag stannade till vid och läste.


Jag är glad att du har gått upp lite i vikt. BMI ska man inte alltid gå efter, även fast det är en bra grund för att se om man väger normalt för sin vikt.
Jag försöker varje dag att se min kropp som någonting positivt istället för ett problem. Det är fint att vara smal. Det är också fint att vara kurvig. Du är fin precis som du är!


Du fick mig att se ditt problem ur din synvinkel, Louise. Vi har olika men ändå lika problem. Du vill inte klä dig i jeans och jag vill inte klä mig i leggins. Du önskar att du vore naturligt smal, jag önskar att jag vore normalviktig. Jag skulle gärna ha kurvor. Jag tycker att kurvor är fint. Stå på dig, Louise! Min email är [email protected] om du vill ha kontakt.


Jag tror att smala människor ofta vill få mer hull medan normalviktiga/kurviga vill gå ner i vikt. Det är helt fel. Alla människor är vackra oavsett hur de ser ut. Jag skulle aldrig kunna välja kompisar efter utseendet. Jag kan inte heller tänka "shit vad hon är smal/tjock" för jag har lärt mig att det inte gör världen bättre.

Tack för tipset! Jag ska prova det och se om det ger resultat.

Kram från Sandra


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack :D fast jag har ju inte mitt hår sådär påriktigt

2010-05-10 @ 18:21:54
URL: http://boompoow.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du vill vara med!

hittar du på idag? :)

2010-05-10 @ 18:59:26
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.