Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Utomhus i solskenet

Vilken dag, vilken dag!

Idag hade vi en utomhusaktivitetsdag. Jag brukar inte tycka om att vara utomhus, men solen sken och det var varmt ute. Det var härligt att cykla på smala stigar fram till stället vi skulle vara på, och sitta alldeles för många på en liten, liten bänk. Tipspromenaden var också helt okej fast jag fick bära påsen med älgbajs i (ja, man skulle plocka älgbajs och lite andra saker... Fråga mig inte varför). Brännbollen var mysig, hamnade i bästa laget! Två tjejer från en parallellklass och jag var i samma lag, vi var så bra på att ta bollarna! Toppendag med andra ord, även om jag är väldigt trött nu.

Hur har din dag varit? Har det hänt något roligt?

Kommentarer
Postat av: evelina

jepp det är mina (: och jag har spelat sen jag var 4 år så jag tkr nog jag är ganska duktig (:

2010-05-27 @ 15:44:47
URL: http://evelinasc.blogg.se/
Postat av: Vilmaz! :D

Heej vad ska du göra idag??



Jag tog bort inlägget innan så såg inte om du kommenterat tillbaka.. Skrev då samma sak!



KRAM!

2010-05-27 @ 16:28:44
URL: http://vilmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.