Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vad fattade Cheyen egentligen för beslut?


Du betyder mycket för mig, Adrian.

Jag och Adrian är inte ett par. Men vi är bättre vänner nu än någonsin. Den 4 maj 2010 är vår officiella vänskapsdag.
Det var inte så jobbigt beslut att fatta, och knuten i magen är nästan borta. Dessutom bad jag Sandra om råd, så nu vet hon om allting. Hon sa att vi alltid skulle vara vänner, oavsett vilket beslut jag fattade.

Du har så jävla vacker personlighet,
jag hoppas att du förstår det,
Du var är inte värld att leva det där skitlivet som du levde,
Hoppas du har det bättre nu,jag kommer snart,vänta på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.