Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

VÄNTEST

Välj en person...

Som du älskar - Sofia
Som du känt väldigt länge -
Som du kan lära känna bättre - Emmis
Som du vill säga förlåt till - Paulina
Som fick dig att inse något viktigt - Sandra
Som är som en syster för dig - Sofia
Som du vill vara utan - T & S
Som betyder majs för mig- Sandra, majs.
Som du tänker mycket på - Emmis
Som känner dig väldigt väl - Sofia
Som du saknar - Lina
Som alltid gör dig glad - Sandra
Som du ställer upp för i alla lägen - Mina föräldrar.
Som du haft roligt med - Sandra, Sofia, Paulina
Som borde vara stolt över sig själv - Alexander
Som du kan vara dig själv med - Alla över förutom T & S
Som är din barndomsvän - Rebecca var det.
Som hjälpt dig genom svarta stunder - Alla över igen.
Som du aldrig kommer glömma - Sofia
Som du förlorat kontakten meddelande - Vet inte.
Som alltid kommer att finnas i ditt hjärta - Sofia främst.


VÄLJ EN KOMPIS, VEM SOM HELST.

Är det en han eller hon? Hon

Vad heter hon? Sandra med ett hemligt efternamn.

Vad har hon för favoritfärg? Gul

Vad har hon för ögonfärg? Brun (?)

Vad har hon för klädstil? Gula tröjor

Har hon färgat håret någon gång? Jajamen!

Har hon klippt sig någon gång? Ja

Har hon piercat sig? Ja

Dricker hon? Kanske, kanske inte.

Röker hon? Nja

Vad heter gatan hon bor på? Vet inte.

Vad har hon för mobil? Tror hon har en sådan där walkman-sak.

Vad vill hon bli när hon blir stor? Brandman eller postgumma

Vad har hon för färg i sitt rum? Vet inte, men tror... Gult eller röd.

Har hon några bröder? Nej

Vad är hennes favoritmat? Hamburgare

Vad tror du hon skulle göra ifall hon fick en miljon? Satsa på sitt band fullt ut.

Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet? Repa med bandet.

Vad brukar hon göra på helgerna? Prata med mig.

Vad har hon för musiksmak? Bra smak.

Hur blev ni vänner? Internet.

Hur gamla var ni då? Jag var typ 13 år och Sandra 16.

Vad brukar ni skicka SMS om? Blä, vi kommunicerar inte så.

Är hon beroende av någon/något? Aaa, mig.

Vad kallar du henne? Sandris

Vad kallar hon dig? Cheyen

Varför kallar du henne det? Jag älskar henne.

Varför kallar hon dig det? För att jag är en chey

Idrottar hon? Mja

Vad för något? Dåligt med det, ja!

Vad har ni gemensamt? Mycket.

Har hon en bilddagbok? JA

Hårfärg? Brun just nu.

När fyller hon år? Februari någon gång.

Beskriv henne med tre ord: Gula tröjor, post i brevlådan, Kalles Kaviär.

Vilket år är hon född? 1993, tror jag.

Gillar du henne? Jag älskar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.