Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vill du bli nya Paulina?

Jag saknar Paulina. Sandra, Adrian och Elin försöker muntra upp mig. Det går ingenting vidare. Visst, Sandra, Adrian och Elin - och alla andra människor - muntrar upp mig, men ersätter inte Paulina. Jag skulle inte vilja att Sandra tillexempel började dra Paulinas skämt och säga typiska saker som hon gör. Sandra är inte Paulina, och inte tvärtom heller. Däremot är det roligt att höra Sandra berätta om Paulina, och vad de gjort när de träffat varandra i verkligheten.

Det är verkligen jättesnällt att ni försöker att få mig på gott humör. Jag ler åt era söta kommentarer och mejl. Det gör att jag tänker på andra saker, men jag kommer inte sluta sakna Paulina för det. Hon ska bo i USA i lite mer än ett år, och under den tiden kommer jag sakna henne otroligt, otroligt mycket. Jag vill också säga att ingen kan ersätta Paulinas plats (sorry Sandra...), för hon är en pålitlig och trevlig tjej.

Det var bara det jag ville säga. Jag bjuder på en gammal bild från Paulina. Puss.

Jag minns när jag och Paulina gjorde neråtpilar och skrev "bröst", sådant glömmer man aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.