Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

yeh, en lista

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Sorry, jag ger inte ens ut det här för pengar.
2. Exakt ålder? -  14 år
3. Vart bor du? - Någonstans? Haha.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, kanin
5. Husdjur? - Kanin.
6. Färg på ditt hus? - Orange.
7. När är du född? - 1996 i mars
8. Klass? - 7B(äst)
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 (om jag räknat rätt...)
10. Något jobb? - Nej, inte för tillfället.
11. När ska du sova ikväll? - 22:00 kanske?
13. Duschat idag? - Ja, precis nu.
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat. Frukost, lunch, macka och frukt och muffins.
17. Dagens klädsel? - Slitna gråa jeansleggins, grå t-shirt och rutig tjocktröja.
19. Dagens sötnos? - Adrian, helt klart!
20. Dagens roligaste? - En kille i klassen.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt många
22. Hur många har du kysst? - 1 person
23. Vem kramade du senast? - Psst... Hemligt. ;)
24. Hur många vill du ha sex med? - Över 20 stycken i alla fall.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Noll, hoppas jag!
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Pappa, och en bild på Luke (hehe)

FAVORIT:
31. Film? - Bröllopsfotografen
32. Låt? - Find a way - The used
33. Mat? - Tacoplåt
34. Dryck? - Citronläsk
37. Stad? - Åre
38. Land? - Sverige, tror jag.
39. Ämne i skolan? SO och tyska
40. År? - Alla år jag levt än.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - "Fjäril" - de som vet förstår det interna skämtet.
42. Personen du kysste? - Det vill du inte veta...
43. Gången du spydde? - Förra lördagen och fredagen
44. Gången du grät? - När jag spydde.
45. Pizzan du åt? - Tacopizza med rostbiff och advokado
46. Gången du var i göteborg? - Förra året i maj, Liseberg med klassen.
47. Gången du var i stockholm? - Några år sedan, men ska dit i juni.
48. Gången du var full? - Har jag aldrig varit.
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma och pappa

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  Helgon ifall jag varit 16.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - Svart hår
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca-cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älska
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - 10 kanske.
71. Personer du hatar? - Jag HATAR ingen, däremot ogillar jag endel.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - 20 kanske, men jag vet att bara några menar det.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - HAHA
74. Glassar du ätit på en dag? - 3 som mest kanske.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Noll, tror jag.
76. Gånger du haft minnesluckor? - 66 gånger? Nejmen... 4?
77. Piercingar har du? - Noll om vi inte räknar öronen.
78. Personer du saknar just nu? - Många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 5 kanske?

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ...Dig.
81. Ska du träffa imorgon? - Skolfolket! (ohyeah)
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Sandra och Adrian (gruppkonversation <3)
84. Spelade du tv-spel med senast? - Pappa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - J eller H
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, gissa tre gånger...
87. Förtjänar att dö? - Ingen, absolut ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? - Ingen

VAD:
90. Gör dig glad? - När människorna runt omkring mig är lyckliga.
91. Gör dig ledsen? - När någon annan är ledsen.
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Tyskaläxan
94. Vill du ha nu? - Choklad, gärna fet sådan
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Länge kvar...
96. Längtar du till? - Sommarlovet
97. Tycker du om dina betyg? - Ohja
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting
99. Är det bästa som har hänt dig? - Livet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.