Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Yeh

"Du kan väl i alla fall försöka ge oss uppdatering!" "Du har en stor blogg och klagar över att du inte orkar blogga." "Du kan väl låta någon annan ta över bloggen?" "Varför uppdaterar du så lite?" "UPPDATERA NU!!!"

Jag får mycket kommentarer om min uppdatering. Ibland är jag uppe på 5-8 inlägg till dag, och ibland uppdaterar jag inte alls. Nu vill jag ge ett bra svar till er.
Jag går i sjunde klass och lägger ner mycket tid på skolan, vilket ger resultat. Jag får lätt huvudvärk och migrän om jag är stressad. För att jag ska undvika migrän måste jag ibland slå undan endel stressobjekt, och bloggen är bland det största. I höstas fick jag migrän flera gånger under kort tid, och det var för att jag kände mig tvungen att blogga.
Andra anledningar kan vara att jag faktiskt gör saker vid sidan om av bloggen. Jag sitter inte vid datorn hela tiden, vilket är sunt och hälsosamt! Dessutom... Jag har inte alltid lust att leka glad och uppdatera bloggen. Alla måste få ta en paus ibland, eller hur?

Jag är bara 14 år. Jag älskar min blogg, men just nu klarar jag inte att ställa för höga krav på mig själv. Jag är ung än. I framtiden kanske jag kommer att driva min blogg på en helt annan nivå, men nu klarar jag inte av det. Jag mår inte bra av att känna att jag måste uppdatera bara för att jag har en "stor" blogg enligt er. Vem har sagt att jag drömt om det här? Jag kanske egentligen bara ville blogga i min ensamhet, vad vet ni om det? Jag tycker att ni i framtiden kan koncentrera er på er egna bloggkarriär, för jag kommer aldrig att bli så perfekt som ni är.

Peace, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.