Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

'cause it's a new day

Hej på er!

Veckorna rör sig framåt i skolan, och jag fick VG av VG+ på ett SO-prov. Nu väntar jag på att få veta mitt slutbetyg på den kursen - men jag hoppas att jag får VG som betyg till jul i alla fall! Jag vore skitglad då, haha. :D

Annars har jag mycket att ta hand om som gäller kompisrelationer och att hjälpa andra människor. Men jag gör ju någonting i alla fall till skillnad från andra...

 

Jag tänkte kommit igång med bloggandet igen, men jag hinner inte göra snygga bilder och sådant längre... Aja. :P

Jag och min tvillingsyster... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.