Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

giftemål och cutbullar

Jag saknar min och Sandras cutbulle-blogg (cutbullarna.blogg.se). Alltså, den var lite emo och sådär men ändå mysig. Vi funderar på att starta en ny blogg tillsammans. Men antagligen kommer väl det inte ske... Varken jag eller Sandra har så mycket tid över, och då är det någonting fel.

Ni undrar säkert vem Sandra är, och vem Ämmischen är. Nu ska jag tala om det för er. Njut.

Sandra är en totalt awesome vän - internetvän -  som bor i Stockholmstrakterna. Hon är 17 år, galen och spontan.

Ämmischen - Emma, Em, Emmis - är inte lika awesome som Sandra, men hon är min vän och det är därför jag älskar henne. Puss.

Adrian och jag ska gifta oss i framtiden. Han är min. Puss.


Kommentarer
Postat av: Maja

I 256789844556524 år satt jag och grubblade på användarnamn och lösenord för att kunna se din blogg. Liksom, du ser min men inte jag din? :(

Aja, så nu kom jag på det! Fast du skerv det till mig en gång... men w/e!

Du är lite bäst. Puss.

2010-09-27 @ 14:53:31
URL: http://fototifickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.